Klaasipuru on materjal, mis oma olemuselt on mahedam kui liiv, aga agressiivsem kui sooda või klaaskuul. Klaasipuru on kõige laialdasemalt kasutatav abrassiiv, kuna sellega saab peaaegu alati asendada liivapritsi töid. Klaasipuruga töödeldud pinnad püsivad kuni 5 korda kauem roostevabad kui liivaga töödeldud pinnad. Enamasti on nt autode kerede puhul mõttekas kasutada klaasipuru. 

Klaaskuulpritsi puhul jääb töödeldav pind väga puhas, kuid matt. Sellise meetodiga puhastatakse eelkõige väärtuslikumaid autosid ja tööstuslikke masinaid ning nende mootoriosi. Klaaskuulprits ei kahjusta puhastatavat pinda ega muuda selle tekstuuri.

Põhilised puhastusobjektid:

  • autode kered (plekkosad)
  • mootorid jm malmdetailid
  • roostevaba teras
  • alumiinium jt kergemad metallid
  • tugevam puit, nt puukoore eemaldamine

Ümmargune klaasitera jätab siledama ja läikivama töötluse ja sobib pindadele mida selliselt eksponeeritakse (nt roostevaba metalli matistamine ning keevisõmbluste puhastamine), nurgeline klaashaavel aga karestab rohkem ja sobib pindadele mis kaetakse hiljem värviga (näiteks valuveljed).

Teenuse osutamine toimub kas kliendi objektil või meie töökojas.

Klaasipritsi töödel kasutame diiselkompressorit võimsusega 6.4 m3/min, pritsiseadme maht on 200 liitrit.

klaas1
klaas2
klaas3